PSK 6803 Työturvallisuuden peruskoulutus verkkokurssi

VERKKOKOULUTUS

PSK 6803 Työturvallisuuden peruskoulutus -verkkokurssi tutustuttaa opiskelijan työturvallisuuden perusasioihin teollisuuden tuotantolaitoksissa ja työmailla. Koulutuksessa käydään läpi olennaiset turvallisuuteen liittyvät asiat, jotka luovat vahvan perustan työpaikkakohtaiselle perehdytykselle. Yhtenäiset perusvalmiudet mahdollistavat sen, että työpaikkakohtaisessa perehdytyksessä voidaan keskittyä tarkemmin kyseisen tehtävän, tuotantolaitoksen tai työmaan erityispiirteisiin.

Kurssi on laadittu PSK 6803 Työturvallisuus -standardin mukaisesti. Koulutuksen sisältö ja toteutus on auditoitu DNV:n -organisaation toimesta 10/2024.

Tilaa verkkokurssi alta:

Koulutuksen sisältö soveltuu useille aloille ja kohderyhmille, kuten: teollisuus-, rakennusalalle, telakkateollisuudelle, energiantuotantoalalle ja myös ydinvoimalaitoksille. Lisäksi PSK 6803 verkkokurssi soveltuu tie-, rautatie- ja vesirakennusalalle, kaivosteollisuudelle sekä
    julkishallinnolle, kaupungeille ja kunnille.

Hinta: on 78 € + alv/osallistuja. Hinta sisältää PDF-todistuksen. Lisäksi voit halutessasi tilata muovisen kortin hintaan 10€ + alv.
    Käyttöaika: suorita kurssi 2 kk kuluessa verkkokurssin suorituksen aloittamisesta.
    Pätevyys: Koulutuksesta saatava pätevyys on voimassa 5 vuotta suorituksen hyväksymisestä lukien.

Osallistuja tunnistetaan vahvalla tunnistautumisella, joten varaathan mobiilivarmenteen tai pankkitunnukset lähellesi suorittamista varten.

Ryhmäkoulutus: hinta ryhmälle on 349 € + alv/5 hlö. Suuremmissa ryhmäkoissa ja kysymyksissä  ota yhteyttä puh. 010 5251260 tai kurssille@suomenensiapukoulutus.fi.

Työturvallisuuskoulutuksien erot:

PSK 6803 työturvallisuuden peruskoulutus on kokonaan verkkokoulutuksena suoritettava. Huomioithan, että kaikki yritykset eivät hyväksy kokonaan verkossa suoritettavaa työturvallisuuskoulutusta. Mikäli työn tilaaja tai työmaalle pääsyä hallinnoiva taho edellyttää työskentelyn ehdoksi TTK:n Työturvallisuuskortti® -pätevyyttä, löytyy valikoimastamme kattavasti webinaaritoteutuksia, joihin voi osallistua verkon yli etänä, lähes joka päivä. Tarjoamme myös lähikoulutuksia ympäri Suomen. Katso tulevat Työturvallisuuskortti® -koulutukset.

Koulutuksen sisältö:

• Vastuut, velvollisuudet ja oikeudet työpaikalla
    • Perehdyttäminen ja työnopastaminen
    • Työympäristö
    • Riskienarvioinnin perusteet
    • Työkyky, työn kuormitustekijät ja altisteet
    • Koneiden ja laitteiden turvallisuus
    • Prosessiturvallisuus
    • Räjähdysvaaralliset tilat (ATEX)
    • Energiasta erottaminen
    • Putoamisvaaralliset työt
    • Nostotyöt
    • Suljetun ja ahtaan tilan työt
    • Kemikaaliturvallisuuden perusteet
    • Sähkötyöturvallisuuden perusteet
    • Tulityöturvallisuuden perusteet
    • Työlupakäytännöt
    • Henkilönsuojaimet
    • Turvallisuusmerkinnät ja -signaalit
    • Työalueen tilapäinen rajaaminen
    • Turvallisuushavainnot sekä onnettomuus- ja vaaratilanneilmoitukset
    • Toimiminen onnettomuus- ja tapaturmatilanteessa

Kurssin lopuksi opiskelija suorittaa tentin, jonka läpäistyään hän voi ladata PDF-todistuksen. Tenttiä voi yrittää kaksi (2) kertaa. Jos tentti ei mene läpi yrityksistä huolimatta on koulutus suoritettava alusta standardin mukaisesti. Tentti on hyväksytty, mikäli 80 % vastauksista on oikein.

PSK 6803 Työturvallisuuden peruskoulutus netissä – koulutuksen suorittaminen

Tilaa ja aloita koulutus samantien. Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi vahvistusviestin, kirjautumistunnukset ja ohjeet oppimisalustalle. Voit suorittaa koulutuksen tietokoneella, tabletilla tai mobiililaitteella ilman asennuksia. Etenemisesi tallentuu, joten voit jatkaa siitä mihin edellisellä kerralla jäit. Tarkistathan, että käytössäsi on ajantasainen selain: Edge, Firefox, Safari tai Chrome.

Parhaan käyttökokemuksen verkkokurssille saat tietokoneella. Suosittelemme suorittaamaan koko koulutuksen samalla laitteella.

Jos sinulla on jo verkkokurssitunnukset, voit jatkaa kurssin suorittamista tästä linkistä: Omat kurssit