Ammattiautoilijan ensiapu -verkkokurssi

VERKKOKOULUTUS

Ammattiautoilijan ensiapu -verkkokurssin kurssisisältö keskittyy  tilanteisiin, joissa ammattiautoilija voi tarvita ensiaputaitoja. Liikenneonnettomuudet, kanssa autoilijoiden tai asiakkaiden sairaskohtaukset voivat tulla omalle kohdalle yllättäen. Monipotilastilanteet ovat todennäköisempiä, mikäli liikenneonnettomuudessa on osallisena suuri ajoneuvo. Kurssi lisää itsevarmuutta ensiaputilanteisiin ja opettaa yksinkertaiset hätäensiaputaidot, jotka jokaisen kuorma- ja linja-auton kuljettajan tulisi hallita. Pääset heti oston jälkeen suorittamaan verkkokurssia.

Tilaa verkkokurssi tästä

Verkkokurssin hinta: 99 € + alv /osallistuja. Hintaan sisältyy pääsyoikeus verkkokoulutukseen, Trafin rekisteröintimaksu ammattipätevyysmerkintää varten sekä ensiapukortti. Tarvitset kurssin suorittamista varten tunnistautumiseen pankkitunnukset tai mobiilivarmenteen.

Koulutuksen käyttöaika: Sinulla on kaksitoista (12) kuukautta aikaa tilauksesta suorittaa verkkokurssi hyväksytysti. Huomioithan, että kurssin aloittamisen jälkeen suoritus tulee tehdä kahden peräkkäisen päivän aikana (48 h).

Verkkokurssin suoritusaika: 7 oppituntia. Voit suorittaa verkkokurssin omaan tahtiisi 48 tunnin sisällä. Suorituksen voi jakaa kahdelle peräkkäiselle päivälle.

Pätevyys: Ensiapukortti kolme (3) vuotta. Saat heti väliaikaisen kurssitodistuksen käyttöösi, kun kurssisuoritus on hyväksytty. Ammattipätevyysmerkintä on voimassa viisi (5) vuotta.

Verkkokoulutuksesta on mahdollista saada yksi (1 kpl) kuljettajan jatkokoulutuksen ammattipätevyysmerkintä.  Kuljettajan ammattipätevyyden jatkokoulutus pitää sisällään yhteensä 35 tuntia koulutusta viiden vuoden aikana, josta seitsemän tuntia tulee olla ennakoivan ajon koulutusta. Huomioithan, että verkko-opetuksen määrä koulutuskokonaisuudessa on rajoitettu 12 tuntiin. Näin ollen voit sisällyttää 35 tunnin kuljettajan jatkokoulutukseen vain yhden itsenäisesti suoritettavan verkkokurssin. Loput kurssit tulee olla suoritettu joko lähikoulutuksena tai webinaarina.

Ammattiautoilijan ensiapukurssi verkossa sisältö

Onnettomuustilanteet

• Yleinen auttamisvelvollisuus
  • Liikenneturvallisuus ja evakuointi

Tajuton henkilö

• Tajuttoman henkilön kohtaaminen
  • Tajuttoman ja elottoman erottaminen

Elvytys ja defibrillaattori

• Elottoman ensiapu
  • Sydänpysähdys ja elvytys
  • Sydäniskurin käyttö

Tukehtuminen

• Tukehtumisen ensiapu aikuisilla ja lapsilla

Sairauskohtaukset

• Tajuttomuus-kouristuskohtaus
  • Astmakohtaus
  • Diabeetikon matala verensokeri
  • Aivoverenkiertohäiriö
  • Rintakipu
  • Allerginen reaktio

Hypotermia

• Hypotermian oireet
  • Hypotermian ensiapu

Suuri verenvuoto ja sokki

• Sokin ensiapu
  • Suuren verenvuodon ensiapu

Murtumat ja muut tapaturmat

• Murtumat ja nivelvammat
  • Sähkön aiheuttamat vammat
  • Ensiaputilanteiden kertaus

Koulutus sisältää edellä mainituista aiheista monipuolisia tehtäviä.

Tilaa verkkokurssi tästä

Tämän verkkokurssin lisäksi yli kahdeksan tunnin ensiapukursseistamme voi ansaita kuljettajan jatkokoulutuksen ammattipätevyysmerkintäpäivän. Ensiapukurssi tulee olla suoritettu, joko lähi- tai webinaaritoteutuksessa.  Syventävät tai alle 8 tunnin ensiapukurssit eivät sovellu osaksi ammattipätevyysmerkintää.

Ammattiautoilijan ensiapukurssi omalle ryhmälle

Hinta: 855 € + alv / 15 henkilön ryhmä.

Asiantuntijamme auttavat järjestämään juuri teille parhaiten soveltuvan koulutuksen! Ota yhtettä: