Alamieskoulutus -verkkokurssi

VERKKOKOULUTUS

Nyt voit opiskella alamieskoulutuksen (taakankiinnittäjän ja merkinantajan koulutus) modernisti netissä oman aikataulusi mukaan. Opiskele yhdeltä istumalta tai suorita osissa — valinta on sinun. Voit aloittaa verkkokurssin heti tilauksesta.  Monipuolinen kurssisisältö on suoritettavissa tietokoneella tai puhelimella internetin välityksellä. Tietokoneella saat parhaan käyttökokemuksen verkkokurssille. Kun kurssi on suoritettu, on PDF todistus heti ladattavissa hyväksytyn suorituksen merkiksi. Voit halutessasi tilata muovisen kortin lisähintaan 15 € + alv, jolloin alamieskortti toimitetaan sinulle noin 4 viikon kuluessa postitse tilauksen yhteydessä annettuun osoitteeseen.

Alamieskoulutus -verkkokurssin hinta on 129 € + alv/henkilö.
Kortti ja PDF todistus ovat  voimassa (5) viisi vuotta.
Tyypillinen suoritusaika verkkokurssille on 2–3 tuntia. Kurssikoodi on voimassa 12 kk tilauksesta.

Tilaa verkkokurssi alta:

Koulutuksen käynyt tuntee alamiehen lainsäädännölliset vastuut ja velvollisuudet. Lisäksi hän kykenee ennakoimaan vaaroja nostotöissä. Opi tietotaidot nostoapuvälineiden oikeista käyttötavoista ja taakankiinnityksestä. Kurssi antaa valmiudet nostoapuvälineiden tarkastuksen suorittamiseen, hylkäysperusteisiin ja toimimiseen merkinantajana. Verkkokurssi pohjautuu ISO 23853 -standardiin ja toimii vahvana pohjana työnantajan antamalle kirjalliselle luvalle alamiehenä toimimiseen.

Kurssisisältö:

• Yleistä alamiehenä toimimisesta kuten vastuut ja lainsäädäntö
  • Nosturit
  • Nostoapuvälineet
  • Taakankiinnitysmenetelmät
  • Merkinantaminen
  • Työn suunnittelu
  • Vaarojen tunnistaminen
  • Teoria-koe

Suorita koulutus joustavasti kokonaan verkossa ja varmista osaamisesi alamiehenä!

Verkkokoulutus toteutetaan yhteistyössä Ramirentin kanssa.

Miksi suorittaa verkkokurssi?

1. Vaivaton: suorita kurssi, milloin ja missä tahansa omien aikataulujesi mukaan, tarvitset vain älylaitteen.
  2. Todistus hyväksytystä suorituksesta: voit ladata PDF todistuksen heti kurssin suorittamisen jälkeen.
  3. Optimoi aikaasi: sinun ei tarvitse matkustaa kurssipaikalle. Kurssikoodi on voimassa 12 kk tilauksesta.
  4. Joustava opiskelu: Voit tehdä kurssin osissa tai opiskella yhdeltä istumalta. Aloita tänään ja jatka ensi viikolla.
  5. Yksilöllinen oppiminen: voit kerrata tutut aiheet nopeammin ja keskittyä uuden oppimiseen. Kuvat ja teksti tukevat oppimista.
  6. Osaamisen testaus: aihealuekohtaisilla kysymyksillä varmistat osaamisesi. Palaa aihealueisiin, jotka vaativat vielä kertaamista.

Tilaa verkkokurssi alta:

Katso avoimet luokkahuonekoulutukset täältä.

Alamieskoulutus verkkokurssi omalle ryhmälle

Tarve kouluttaa kymmeniä, satoja tai tuhansia henkilöitä kerralla? Verkkokoulutuspaketin hinta määräytyy ryhmän henkilömäärän mukaan. Kysy tarjous verkkokoulutuspaketeista ryhmille. Asiantuntijamme auttavat teitä koulutusjärjestelyissä mielellään: